Subject: Palume teie kooskõlastust eelnõule
From: "Ehitisregistri menetluskeskkond" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Fri, 4 Oct 2024 15:11:14 +0300

Tere!

Tartu Linnavalitsus menetleb praegu ehitusteatist nr 2411201/23741 
aadressile Tartu maakond, Tartu linn, Kardla küla, Nurga// Taretaguse 
(Reoveepuhasti) ja soovib teie kooskõlastust eelnõule.

Kooskõlastuse kutse põhjus: Kaasame Teid projekti menetlusse, kuna 
reoveepuhasti Imbväljak ulatub teekaitsevööndisse.

Palun avage eelnõu e-ehituse keskkonnas 
<https://livekluster.ehr.ee/ui/ehr/v1/operation/27131749>  (menetlus nr: 
451769), määrake omalt poolt toimingule kooskõlastaja ja kontrollige eelnõu 
andmeid.

Kooskõlastust või märkuseid eelnõule ootame kuni 14.10.2024 (k.a). Pärast 
selle tähtaja möödumist loeme, et olete eelnõuga päri.

Menetluse kulgu puutuvate küsimuste korral palun pöörduge menetleva asutuse 
(Tartu Linnavalitsus) või menetleja (SIGNE VEERMAA) poole.

Tegemist on automaatteavitusega ja sellele vastata ei saa. Ehitisregistri 
menetluskeskkonnaga seotud tehnilistes küsimustes aitab teid meie 
klienditugi aadressil [email-masked] <mailto: [email-masked]>  ja 
telefonil 625 6363.

Lugupidamisega

Ehitisregister